Cu o voce mieroasă de Andreea Marin, cealaltă andrea ne amintește exact ce ne lipsea: o lege a apei. Culmea, nici măcar parlamentarilor nu le dăduse prin cap că ar fi nevoie de o asemenea lege și nici Uniunea Europeană nu o ceruse. Nu, dar s-au gândit la ea firmele care vând apă îmbuteliată.
Campania de lobby la care participă Andreea Raicu e una de manual. Lăsat de capul lui, consumatorul ar bea ca boul apă de la robinet sau din fântână. Ar polua mai puțin, pentru că nu ar fi atâtea pet-uri și nu s-ar arde atâta motorină, pentru a transporta un lichid, care altfel se mișcă și printr-o țeavă. Da, dar nu s-ar mai numi consumator. Așa că treaba producătorilor e să vină cu studii care arată că apa de la robinet miroase a clor, are nitrați (vă explică Andreea Raicu ce sunt ăia, că ea pare o expertă în nitrați de mică) și nu e nici cool, că n-are brand.
Iar dacă totuși consumatorul e țăran și nu înțelege de vorbă bună, ce facem? Păi împingem o lege în Parlament, care să-l protejeze și să aibă grijă de micul inconștient, care se sinucide cu nitrați (proveniți de la pet-uri, între altele). Cam cum e acest clip promovat pe bani de Aqua Carpatica a lui Jean Valjean Valvis:
Câte ceva despre apa îmbuteliată în experimentul următor, foarte amuzant, de altfel: