Ghiduri pentru înțelegerea mai în profunzime a Marii Resetări

Internetics, cele mai bune pagini web si cele mai eficiente campanii de promovare online

Agentia de web-design a anului 2006 este Webstyler, podiumul fiind completat de Ninespices si de 2Fresh, castigatorii de anul trecut. Webstyler, agentia fondata in anul 2000 de fratii Bogdan si Cosmin Nitu, e o obisnuita a premiilor de acest tip.

Printre realizarile firmei se numara si campaniile electorale in spatiul virtual ale lui Traian Basescu pentru Primaria Capitalei si la presedintie (inclusiv jocul „Castigi cu ardeiul”), dar si nenumarate site-uri si campanii comerciale. Dintre paginile realizate de echipa Webstyler putem aminti Altex, Ford, Boom, Mercedes sau Unilever. Aceeasi firma a castigat si titlul celei mai ravnite dintre sectiunile galei, Web Promo.

„Suntem cea mai buna agentie de comunicare online din Romania, pentru ca oferim toate serviciile de comunicare si dezvoltare pe internet, pentru ca avem un portofoliu de clienti care inteleg ce inseamna comunicarea web si mai ales pentru ca avem o echipa care a facut lucruri exceptionale in ultimul an” Bogdan Nitu, General Manager & Strategy Director al agentiei.

Dintre site-urile castigatoare ale acestei categorii trebuie mentionat foarte animatul site realizat in Flash de Ninespices pentru autoturismul Toyota Aygo. Fotografiile sunt excelente si se incarca repede, in ciuda interfetei originale, mereu in miscare.

Probabil acesta este site-ul pentru care interfata a punctat cel mai mult, la aceasta categorie, restul remarcatelor noastre fiind ajutate de continutul original furnizat de client. Ne referim aici la pagina personala a cantaretei Ada Milea si la pagina de promovare a ciocolatei Rom Autentic, aparuta in 1964, anul construirii Portilor de Fier, dupa cum aflam de pe site. Modul in care MRM Partners a reusit adaptarea site-ului la personalitatea acestui brand recuperat cu umor din perioada cozilor la carne si a bancurilor cu Bula e absolut remarcabil. De la wallpaper-e, screen-saver-e si concursuri, totul e foarte bine coordonat cu reclamele TV si cu restul campaniei de promovare a produsului.

Web Promo – o parte dintre castigatori Campanii interactive: – Seat Leon (Client Porsche Romania, autor 2Fresh) Advertising Online: – Jocuri Etajul 13 (www.kinder.ro) (Client: Ferrero Romania, autor: Webstyler) Site-uri de prezentare: Educatie: – British Council (www.britishcouncil.ro) (client si autor: British Council) Persoane: – Ada Milea (www.adamilea.ro) (client: Ada Milea, autor: Adrian Fedorovici) Corporate: – Fit Your Business (www.fyb.ro) (client si autor: Epsol Expert. IT) Turism: – Tabara de vara Summer Camp (www.summer-camp.ro) (client: Top Trips, autor: Webspot media) Media: – Jurnalul national (www.jurnalul.ro) (client: Jurnalul National, autor: Avantaj Net) Timpul liber: – Psst! Lifestyle subculture (www.psst.ro) (client si autor: Madison Rand Promotions) Magazine: – Altex (www.altex.ro) (client: Altex, autor: Webstyler) Produse de consum: – Rom autentic (www.romautentic.ro) (client: Kandia Excelent, autor: MRM Partners) Servicii fi nanciare: – Vreau credit! (www.vreaucredit.ro) (client: Alvigo, autor: Vreaucredit. ro) Auto: – Toyota Aygo (www.aygo.ro) (client: Toyota, autor: Ninespices) La categoria Web Space, marii castigatori s-au numit: Mami.ro si ProTV.ro, rasplatiti cu trofeele Platinum Icon.

“200%, cam atat a fost randamentul nostru la Internetics. Adica am inscris o lucrare (protv.ro) si am luat doua premii (Webspace sectiunea Media si Platinum Icon in competitia Webspace).” Catalin Tenita, Managing Partner TreeWorks. Portaluri: Mami (www.mami.ro) (client si autor: Sanoma Hearst Romania) Media: Pro TV (www.protv.ro) (client: Pro TV, autor TreeWorks) Servicii si tranzactii online: Sales Jobs – locuri de munca si vanzari (www.salesjobs.ro) (client: SWOT, autor: NETLOGIQ).

In fine, sectiunea cea mai spectaculoasa a intrecerii a fost cea de grafica, unde s-a impus echipa de la MRM Partners, prin site-ul www.romautentic.ro, amintit anterior. Medalia de argint i-a revenit foarte spectaculosului site www.biowind.ro, executat de X3 Studios pentru Bio Windows & Doors. Pagina a pornit de la ideea de baza a marcii, aceea de armonie cu natura, pentru a realiza un peisaj virtual prin care vizitatorul site-ului se poate plimba fara macar sa sesizeze cand se incarca fiecare dintre sectiuni. In fine, medalia de bronz i-a revenit lui Nicolae Adrian Dulgheru, care a pus foarte bine in valoare creatiile grafice 2D sau 3D si animatiile lui Dragos Jieanu intr-un site (www.jieanu.com) care chiar merita vazut. Tot la aceasta categorie trebuie amintit si site-ul www.webdesign20.com (client: NSD Tachnology, autor: Web Design 2.0), pentru complexitatea sa, interfata foarte dinamica si functionala si impactul vizual deosebit.

(articol publicat in revista LAPTOP, octombrie 2006)

evadare.ro
June 24th, 2008
Mai multe despre: Articole Publicate
#Facebook | #război | #pandemie | #economie | #globalism | #Spengler | #presa | #demografie | #comunism | #marea resetare | #nationalism | #cărți | #transumanism | #filme documentare | #politică | #geopolitică | #spiritualitate | #muzica | contact