evadare.ro

Cum iti poti transforma site-ul intr-un furnizor de stiri si joburi

Fie ca e vorba de pagina unei companii sau de o pagina realizata doar de un amator pasionat, in cele din urma problema de care se va lovi orice webmaster este cea a continutului. Sigur, maiestria grafica si abilitatile de manevrare a Dreamweaver-ului sau Flash-ului sunt bune metode de a impresiona, dar cum te asiguri ca vizitatorii vor reveni la pagina in cauza si ca ea nu va trece neobservata printre miliardele de competitoare pe care le are? O buna idee, este oferirea unui continut local, cat mai apropiat de utilizatorul caruia doriti sa va adresati.


De pilda, stiri. Site-ul www.wall-street.ro ofera un flux de stiri care poate fi adaugat unei pagini, axat in special pe lumea afacerilor, din domenii precum: economie, IT&C, marketing, imobiliare, turism sau auto. Toata lumea este acum familiarizata cu crawl-ul, banda de informatii care defileaza la baza ecranului mai multor posturi de televiziune, deci o astfel de insertie poate crea impresia unui caracter foarte actual si site-ului unei organizatii care nu are zilnic noutati de livrat. Partea proasta este ca un flux care contine linkuri catre noutati interesante risca sa „fure” vizitatorii adusi cu mare greutate. Acest lucru este valabil si pentru parteneriatele care au ca scop schimbul de bannere sau linkuri. Daca abilitatile de programator nu va permit inca sa creati un site cu un continut dinamic, puteti apela la batranul Google pentru inserarea unui motor de cautare care sa ii ajute pe vizitatori sa rasfoiasca prin arhiva site-ului pe care il administrati. Cea mai recenta facilitate pentru webmasterii din Romania este cea oferita de www.jobbing.ro, mai precis un modul ce se insereaza in orice pagina si joaca rolul unui mic targ virtual de locuri de munca. Probabil ca ati observat deja ca foarte multe corporatii care se respecta au pe site-ul lor o pagina adresata celor care doresc sa lucreze pentru firma in cauza. Acolo puteti gasi fie o lista a posturilor disponibile, fie date despre programe de practica pentru studenti sau pur si simplu un formular pentru preluarea CV-urilor in baza de date a departamentului de resurse umane. Chiar daca promisiunea unui loc de munca intr-o multinationala, platit cu mii de dolari, ramane o vorba in vant pentru multi dintre vizitatori, prezenta unei astfel de sectiuni are scopul de a prezenta compania ca fiind una deschisa si in expansiune, care ofera oportunitati de dezvoltare, in special tinerilor. Implementarea acestui modul este gratuita si poate fi realizata rapid, integrandu-se perfect cu identitatea grafica a site-ului gazda.


(articol publicat in revista LAPTOP, iulie 2006)

evadare.ro
May 2nd, 2008
Mai multe despre: Articole Publicate

Scriu mult mai des pe Facebook: Reacțiunea.