Dupa ce, ani la rand, Vantu a vamuit milioanele de euro din publicitate ale TVR, prin agentia lui, Dinu Patriciu intra si el cu tupeu in casele platitorilor de abonament, mai surprinzator decat Andreea Marin. Levierul lui in operatiune e Alexandru Sassu, care rezolva nu doar impasul, dar si contractele cu statul pe care orice “libertarian” care se respecta trebuie sa le aiba.
Potrivit Evz si Inpolitics, succesiunea a fost urmatoarea:
In ianuarie, TVR realizeaza clipul Paulei Seling pentru Eurovision in colaborare cu Adevarul, ziarul promovand la pachet evenimentul in ziar si pe site.
In iulie, TVR si Adevarul Holding semneaza un contract de colaborare, potrivit caruia emisiuni de sport ale TVR ar urma sa se desfasoare in studiourile unei televiziuni care inca nu exista, detinuta de Dinu Patriciu. Pretextul: vor fi emisiuni in High Definition.
In aceeasi luna, TVR si Adevarul semneaza un alt contract, prin care emisiunile estivale ale postului public ar urma sa fie promovate in tabloidul Click, de parca aparitia in respectiva foaie, intre cadavre si prostituate, n-ar fi mai curand un deserviciu pentru orice institutie.
Cateva zile mai tarziu, Alexandru Sassu e anuntat director al viitoarei televiziuni a lui Dinu Patriciu, care are deja un contract cu ageamii din TVR, inainte de a emite un minut.