Ghiduri pentru înțelegerea mai în profunzime a Marii Resetări
pentru site-urile care citează articolele

7 milioane de români vaccinați într-o singură poză

În marketing se spune că nicio reclamă nu e atât de bună, încât să convingă pe cineva să cumpere a doua oară un produs prost. Vaccinul e un produs doar pentru firma vânzătoare. Pentru utilizatorul final, el pare gratis, deși îl plătește prin taxe la buget. Dar din acest motiv pierde din vedere că ar fi un produs, pe care îl cumpără. Pare o facilitate.

Producătorul mai are câteva facilități unice. Nu răspunde pentru urmări, conform contractului. Cel mult țările (prin Uniunea Europeană) vor suporta pagubele. Tot statul plătește campania publicitară (cea mai amplă din istoria oricărui produs creat de om!). Productătorii plătesc totuși sume considerabile presei pentru relații publice. Chiar mai mulți bani decât investește în cercetare! În fine, tot vânzătorii au și marele avantaj ca produsul lor să fie ca și obligatoriu. 

Așa că putem urmări cum s-a derulat campania de vaccinare la români. În perioada din 25 decembrie în primăvară putem spune că a fost vorba de cei speriați sincer de știrile fără încetare despre boala ucigașă, derulate tot anul trecut. Aceia s-ar fi vaccinat și dacă era să plătească direct din buzunar și fără constrângeri. Din primăvară încolo, apar momelile și șantajul.

 

Cele mai spectaculoase curbe au fost determinate de condiționarea călătoriilor în afara graniței de vaccin sau test. Metodă apăsătoare pentru cei care pleacă la muncă sau în vacanță după un an chinuit. Plus alte momeli, gen concerte, festivaluri, teatre, film, hoteluri. Multe s-au bazat pe zvonuri, cum a fost cazul concediilor în țări ca Bulgaria și Grecia.

Apoi s-a intrat în faza de platou. Fără presiunea șantajului, nu mai era nimeni interesat de oferta firmelor vânzătoare. Și s-a declanșat operațiunea șoc și groază, bine cuplată cu sezonul gripal al toamnei: pornografia fricii filmată de aproape în saloanele de reanimare, cozile de salvări… Dar și șantajul explicit cu pașaportul de vaccinat: în mall, restaurant, magazine cu profil nealimentar, instituții publice, ba chiar și la locul de muncă.  Se obervă creșterea vioaie a celor care – de voie de nevoie – se vaccinau prima oară la 9-10 luni după prima ofertă. Creșterea e reală, dar nu mult mai spectaculoasă decât cea de la primul șantaj din primăvară – dat fiind că s-au folosit amenințări de-a dreptul nucleare.

Cu verde deschis observați vaccinații în premieră. Dar ce e mult mai important e creșterea celor care vin la doza 3 (săgeata galbenă pe verde închis). Aici nu mai e vorba de reclamă. E vorba de clienți în cunoștință de cauză, care au folosit produsul și mai vor. Acolo creșterea e de toată jena, având în vedere presiunile. Se poate vorbi de un refuz răspicat al celor cu două doze pentru a treia.

În Israel și Bahrain s-a trecut de la 2 doze la 3 și 4. Astfel că 2 milioane de israelieni au pierdut statutul de „complet vaccinat” într-o singură zi. Pe cale birocratică. Li s-a spus că știința nu îi mai consideră imunizați după 6 luni. Apoi, dacă așa zice știința, eu cred că aceeași știință ar trebui să se aplice peste tot pe glob. Ia să numărăm 6 luni în urmă și să vedem că toți cei vaccinați înainte de 1 Mai și-au cam pierdut pașaportul „conform științei”. Ori nu vedem să se repete același aflux al celor care „au nevoie de reînnoire”. Ba chiar, e posibil un paradox: dacă valul actual se domolește, cei care se vaccinează pentru prima oară să fie într-un ritm mai lent decât cei care ies de sub protecția injecției. Adică să crească numărul celor vaccinați măcar cu o doză, dar să scadă numărul celor „imunizați conform științei”.

evadare.ro
November 4th, 2021
Mai multe despre: foto
#Facebook | #război | #pandemie | #economie | #globalism | #Spengler | #presa | #demografie | #comunism | #marea resetare | #nationalism | #cărți | #transumanism | #filme documentare | #politică | #geopolitică | #spiritualitate | #muzica | contact