Ghiduri pentru înțelegerea mai în profunzime a Marii Resetări

Cacealmaua controlorilor pe toate liniile RATB

După ce populistul Prigoană amenința că își bagă piciorul de lemn în meseria de controlor RATB, pe care o va desființa, prin oferirea de transport public gratuit pentru tot boborul, compania primăriei vine cu ideea contrară. Prigoană își puses în cap să îi transforme pe controlorii de pe autobuze în parcagii (partea asta chiar nu era rea), adică să ia taxe legale în locul aurolacilor. RATB are în plan să o facă meseria cea mai populară din București.

Astfel, după ce a experimentat sistemul cu un controlor permanent, pe liniile expres, RATB anunță că va pune câte un angajat, sau chiar doi, pe fiecare tramvai, autobuz și troleibuz.

De pe site-ul companiei nu am putut afla numărul șoferilor angajați, dar e limpede că numărul controlorilor ar trebui să dubleze (cel puțin) acest număr. Pe site e doar un număr al vehiculelor disponibile: 2.142 în total. De pe alt site aflu că RATB are în total aproape 11.500 de angajați, dintre care șoferi, peste 4.500. Așadar, cam doi pe un vehicul, ceea ce e logic, dacă se lucrează în schimburi.
Cu un asemenea număr de controlori, s-ar putea depăși chiar și organigramele umflate ale TVR. Culmea e că metoda ar putea fi aducătoare de venituri, dar doar pentru cursele de seara, la ore când nu mai plătește aproape nimeni.

evadare.ro
August 15th, 2012
Mai multe despre: Diverse
#Facebook | #război | #pandemie | #economie | #globalism | #Spengler | #presa | #demografie | #comunism | #marea resetare | #nationalism | #cărți | #transumanism | #filme documentare | #politică | #geopolitică | #spiritualitate | #muzica | contact