Ghiduri pentru înțelegerea mai în profunzime a Marii Resetări
Cum poți ajuta această pagină să se dezvolte

Urmele vaccinului Astra Zeneca se găsesc în mai multe organe vitale

Vaccinul englezesc împotriva covid, produs de englezii de la Astra Zeneca, a fost primul care a căzut în dizgrație. Din cauza multiplelor complicații, el a fost interzis în mai multe țări pentru diferite grupe de vârstă, sau pur și simplu a fost evitat chiar și de adepții vaccinării.

Spre deosebire de faimoasele vaccinuri m-ARN, oferite de Pfizer și Moderna, cel englezesc mergea pe o soluție mai veche. Vaccinul Astra împachetează proteina Spike a virusului covid într-un adenovirus atenuat, recoltat de la cimpanzei, genul de virus care e bănuit a produce răceala obișnuită. După cum ne explica detaliat New York Times, pe vremea când vaccinul era în plină promovare, după ce e injectat, acest adenovirus „purtător” intră în celule și livrează „mesajul” chiar în nucleu. Remarcăm că acest aspect era vehement negat în privința vaccinurilor mARN, ca argument că nu vor modifica ADN-ul generațiilor următoare.

„Adenovirusul e modificat să nu poată face copii ale sale, dar gena proteinei spike a coronavirusului poate fi citită de celule și copiată în molecule numite mesager ARN.”

„M-ARN părăsește nucleul și moleculele celulelor citesc secvența lui și încep să asambleze proteine spike.”

În fine, scopul era în teorie să simuleze o infecție și să facă anticorpii să reacționeze la respectiva substanță găsită în organism.

O asociație americană pentru consimțământ informat tocmai a reușit să obțină studiile în baza cărora Marea Britanie a autorizat vaccinul Astra, creat în colaborare cu o universitate din Oxford. E vorba de Agenția pentru Medicină și Produse de Sănătate (MHRA), echivalenta FDA din SUA, respectiv a EMA, la nivelul Uniunii Europene. Organismul a livrat abia acum cercetările folosite în luarea deciziei.

Unul din studii testa biodistribuția elementului activ din vaccin – altfel spus, unde se răspândește în corp injecția, în testele pe șoareci. Studiul arăta că vectorul ADN nu rămânea localizat, ci apărea în diverse organe ca: ficat, plămâni, măduvă și nervii sciatici. Din moment ce studiul în cauză a fost în dosarul de autorizare, înseamnă că instituția a știut de la bun început, dar nu a mediatizat acest aspect pentru buna informare a publicului în luarea deciziei.

Documentele remise acum mai arată că la începutul lui 2021 Astra Zeneca a fost obligată să modifice prospectul, după ce s-au găsit legături cauzale între vaccin și probleme de sensibilitate. (Șocul anafilactic e o reacție alergică severă, care poate produce chiar și decesul, uneori.)

În documente se mai arată că unele categorii vulnerabile – precum gravidele și mamele care alăptează, persoanele imuno-compromise – au fost excluse din studiile anterioare autorizării.

Victor Grigore

evadare.ro
January 3rd, 2023
Mai multe despre: Stiinta si tehnica

Scriu mult mai des pe Facebook: Reacțiunea.